joi, 2 decembrie 2010

Acum stiu ...

Am aflat cum e singuratatea aleasa. Pana acum statutul de femeie singura, suprasaturata de singuratate mi se parea o povara mult prea grea de dus. Acum, dupa saptamani de cautari interioare si conflicte acerbe in mod miraculos si total inexplicabil am ajuns sa cunosc singuratatea aleasa. Ce e singuratatea aleasa? Singuratatea aleasa e starea de impacare cu tine si cu lucrurile care sunt prezente sau nu in viata ta. Faptul ca tu alegi sa fi singur si te simti bine cu statutul aceasta fara a avea absolut niciun fel de ganduri de genul “ma simt atat de singur” e absolut extraordinar. Ba chiar devin putin infatuata atunci cand ma aflu intr-un loc si observ ca mai multe persoane vor sa-mi atraga atentia. Si daca alta data lucrul asta ma facea sa ma simt mai bine sau chiar sa am speranta ca printul va aparea de nicaieri pe un cal alb si ma va salva de la singuratate acum doar zambesc putin rautacios si intorc spatele bucurandu-ma de puterea si independenta care singuratatea mea aleasa mi le confera. Personal ii invidiam pe acei oameni care cunosteau aceasta stare, ba chiar i-am intrebat cum se simte si mai ales nu intelegeam cand mi se spunea ca nu, nu se simt singuri. Acum am gasit raspunsul la toate intrebarile.
Daca pana acum am cunoscut singuratatea impusa de cauze mai mult sau mai putin independente de mine acum eu sunt cea care aleg. La o analiza oarecum superficiala pot spune ca si inainte alegeam sa fiu singura dar totusi exista diferenta data de speranta ca poate intr-o zi voi intalni acel specimen care s-ar putea ridica standardelor mele si atunci se va sfarsi singuratatea mea. Acum, las lucrurile sa se intample si ma bucur de beneficiile statutului meu de femeie singura si independenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu