duminică, 28 aprilie 2013

Lectii si amintiri




Cred ca primele lectii pe care viata mi le-a predat au fost iubirea si siguranta, apoi au urmat principiile si valorile. M-a invatat eleganta si stralucirea, dragostea de frumos si bunul gust. Mi-a predat toate lectiile frumoase inca de la inceput, mi-a asigurat solul fertil in care eu sa cresc si sa ma dezvolt armonios. Au urmat apoi incet si din ce in ce mai repede si mai multe lectiile mai grele pe care viata mi le-a predat. S-a asigurat ca am parte de botezul pamantului care iti fuge de sub picioare, m-a calit alternativ prin foc si gheata,  am invatat sa-mi ghidez pasii prin ceata si fum si am invatat sa zambesc chiar si atunci cand doare. 

Nu o sa detaliez fiecare lectie si nici gustul pe care mi l-a lasat, stiu doar ca ele m-au taiat ca pe un diamant in o mie de fatete stralucitoare,  nepretuite. Ce anume mi-a ramas acum cand ma uit fugitiv in urma? Mi-au ramas multe zambete si momente de fericire, multe momente de cautari si regasiri in singuratate, multe momente de magie si miracole. Prima amintire: eu la 2-3 ani alergand desculta inainte parintilor mei simtitnd dragostea si protectia lor...si o imensa fericire. Anul care mi-a schimbat viata 2000, varsta la care m-am schimbat 20 ani, anul cu cele mai multe realizari si cele mai frumoase daruri 2011. Varsta la care am invatat sa ma iubesc si la care mi-am regasit copilul interior - 23 ani. Ce nu am invatat inca? Sa am incredere ca lucrurile bune ma vor gasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu