marți, 12 aprilie 2011

The day that never comes...it will come


V-ati dorit vreodata ceva atat de mult incat desi parea aproape imposibil de obtinut simteati pana in maduva oaselor , fara sa aveti absolut nicio alta garantie pentru asta, ca il veti obtine? Asta simt eu acum cand visez, visez departe, visez frumos si simt ca de fiecare data prind aripi si zbor. Si sper. Pentru ca stiu ca inima intotdeauna spune adevarul si acum inima imi spune ca viitorul e al meu. Imi spune ca vor exista schimbari si ca voi incepe sa-mi parcurg harta viselor mele cu pasi siguri pana cand fiecare obiectiv va fi atins.Trebuie doar sa astept, trebuie sa mai am rabdare…inca putin.
Cand esti pe punctul de a renunta cand crezi ca nu vei mai vedea niciodata rasaritul ceva te va impidica intotdeauna sa spui stop. Continua sa astepti ziua care nu mai vine continua sa crezi in ceea ce ti se cuvine si asteapta chiar daca asteptarea va dura toata viata. Pana atunci tine-te aproape de ceea ce iti doresti pentru ca acea zi va sosi si atunci tu vei fi acolo sa privesti rasaritul unei alte zile, a zilei mult asteptate, a zilei cand toata lumea ti se va tari la picioare si iti va putea admira maretia. Suporta razboiul ca sa primesti Victoria, continua sa astepti ziua cand toti vor plati asteptarea, continua sa-l astepti pe el pentru ca va veni chiar daca va fi prea tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu