joi, 31 martie 2011

Dor


E dimineata din nou. Stiu asta datorita razelor de soare ce patrund indiscret in dormitor mangaindu-mi fata…si pentru ca tu ma tii strans in brate.
Zambesc usor fara sa deschid ochii, stiu ca ma privesti furis pentru ca apoi sa ma rogi “hai sa mai dormim”.
Ma atragi mai tare in imbratisarea ta dulce si imi saruti umarul drept. Cand alarma suna a treia oara imi cauti bratele si pui capul pe pieptul meu.
Ne incurajam reciproc sa ne trezim dar iubirea ne e atat de dulce. Cum ne-am putea dezlipi de pat cand are cine sa ne tina in brate?
Incerci sa te ridici, sa te rupi din dulceata bratelor mele, mergi prin camera somnambul fara directie, te opresti, iti freci ochii, ma privesti si spui dulce: “Mi-e somnic”.
Si ziua mea e perfecta….Dar a trecut ceva de la ultima dimineata, a trecut prea mult timp. Mi-e dor de diminetile in doi, mi-e dor de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu