vineri, 2 septembrie 2011

A fost odata ca niciodata un timp al regilor


Nu știm niciodată cum vom evolua in viața. Știm doar cum am debutat si asta ramane intotdeauana întipărit in memoria noastră. Când vor fi trecut deja suficienți ani vom privi însa in urma si vom putea spune cum am trăit si alături de cine. Pot spune ca m-am născut intr-o zi in care îngerii se jucau in Rai si mi-au dăruit cele mai frumoase daruri. Pot spune ca am crescut privindu-mi tatăl ca pe Zeus si pe mama ca pe Afrodita. Pot spune ca am crescut intr-un timp al abundentei si al afaceriștilor evrei, un timp al oamenilor de onoare si al aromelor diferitelor epoci. M-am jucat cu porțelan de Faberge din Rusia si pene de struț aduse din safari, am mâncat înghețata din cupe de cristal in biroul celor mai influenți oameni când cei mari făceau afaceri si am dansat la petreceri fastuoase fiind purtata ca o prințesa in brațele celor mai chipeși barbati din sala. Am cântat cântece la foc de tabăra alături de cei mai dragi oameni si am pierdut nopți stand la povesti pana dimineața si privind stelele. Mi-am pus dorințe in serile cu stele cazatoare si am privit avioane zburând spre locuri îndepărtate. Am meditat in munți si m-am regăsit in vremurile de rătăcire, am zburat pana la cer si înapoi si am atins capătul Iadului si extazul Raiului. Am cunoscut oameni de onoare, am cunoscut respect, am simțit loialitatea, am trăit iubirea suprema, pura si indestructibila. Nu pot spune cum va fi viitorul dar pot spune ca am trăit. Am trăit intr-un timp când inca mai exista magie, un timp când codul de onoare intre oameni inca funcționa, un timp al armoniei si al păcii. Am crescut hrănindu-mă cu valori morale si principii sănătoase de viața. M-am șlefuit precum un diamant prin prisma tuturor etapelor prin care am trecut. Nu știm niciodată cum vom evolua in viața, dar întotdeauna vom găsi răspunsul privind in trecut. Știu ca va veni din nou un timp când îngerii îmi vor dărui darurile lor cele mai frumoase si voi dansa din nou alături de zei.

Un comentariu: