sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Libertate sau insingurare?



Sa fiu singura nu a fost planuit, insa odata cu momentele de singuratate, de lupta si impotrivire in fata ei am descoperit o femeie superba ce a devenit cea mai importanta fiinta din viata mea, EU. 
Singuratatea mea a fost mereu dulce-amaruie, cu momente in care ma adanceam in ea pana la refuz, ascunzandu-ma de lume si momente in care ma refugiam in bratele puternice ale barbatului meu misterios si ma prefaceam ca iubitul meu nu v-a disparea odata cu zorii diminetii. Am tanjit  in fiecare clipa din fiecare an de singuratate sa iubesc si sa fiu iubita. Si am iubit...si am trait iluzii de iubire. Mi-am dorit sa apartin, mi-am dorit sa aud ca cineva ma numeste „a  mea” desi de fiecare data cand cineva era dispus sa o faca ma eliberam cu furie si fugeam cat mai departe. Doream sa ma simt legata de cineva, prin ceva  si totusi...mereu am fost libera si am zburat incotro m-a purtat sufletul. 
Doar cei la fel de liberi au reusit sa tina pasul cu mine si le-am permis sa ma insoteasca in zborul meu. Ba chiar erau prea liberi si am sfarsit prin a-i urma eu pe ei. Cateodata, m-am indepartat, constienta fiind ca zborul nostru este nociv si ma oboseste fara sa ajung vreodata la destinatia pe care mi-o doream. Asa ca am zburat in paralel, la distanta considerabila sa ne vedem dar suficient de departe pentru a-i lasa si pe altii sa ni se alature. Eu am ales sa imi intetesc zborul de fiecare data cand primeam companie straina iar cateodata auzeam chemarile sale sa ma alatur la fel ca altadata.Am ramas salbatici prin alegere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu