vineri, 8 noiembrie 2013

Sanctuar





Miroase a fum. A foc de tabara sus in varf la Caprareasa.  Ma acopera o patura de nori si ma vegheaza luna noua. Ma joc cu luminile lumii de jos si ma gandesc ca ei nu stiu ca ii privesc de aici de sus precum un paznic dintr-un turn. Ma conversez cu vantul ce se joaca printre brazi si ma cearta focul trosnind , precum isi cearta o bunica nepotul care se joaca prea mult in zapada.

Miroase a pamant aici, a pur, a neatins, a lucruri vechi si nestiute decat de munte. In locul asta nu te doare nimic, nici trup, nici suflet. E ca si cum te nasti din nou, intreg, fara dureri ascunse, fara oase obosite, fara suflet cu cicatrici. Te nasti TU intreg de-a dreptul  in acesti munti , fara masti, fara armuri. 

N-as dormi niciodata ca sa nu ratez nicio clipa de frumusete. Noaptea e misterioasa si inselatoare, diminetile sunt animate si sclipitoare iar ziua este un continuu mister ce se dezvaluie in fata ochilor. 
Eu am renascut in acesti munti; mi-am plans durerile la foc noaptea cu mii de stele drept martori si mi-am recapatat zambetul dimineata in goana cailor lasati liberi pe munte.

In noaptea asta zambesc in fata focului in varful Caprareasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu