joi, 31 decembrie 2015

Ganduri de final de an



Ce ai facut anul acesta? Cum a trecut timpul pentru tine? Cam asa suna intrebarile pe care mi le pun in ultima zi din acest an.

2015 a fost un an bun pentru mine, provocator in multe privinte, dar si bogat din alte puncte de vedere. Am realizat ca tot ce ne trebuie este timp, ca n-are sens sa ne ingrijoram de ce va veni, ca trebuie sa ne bucuram de oamenii care ne sunt alaturi acum, in prezent, De asemenea 2015 m-a invatat sa fiu mai blanda cu mine, sa imi accept mai usor greselile si mi-a demonstrat ca, cu rabdare pot realiza mult mai multe lucruri. Anul acesta am gasit linistea, am calatorit mult, am acceptat provocari. Am vorbit mai putin si am ascultat mai mult. Am fost mai introspecta si mai egoista in a petrece timp doar eu cu sufletul meu. Am pus accent pe calitate si am redus cantitatea lucrurilor si persoanelor din viata mea.

Ce-mi doresc pentru 2016? Cred ca pentru prima data in ultimii 8 ani nu am o dorinta anume. Vreau doar sa pastrez ceea ce am inceput, sa descopar, sa calatoresc, sa fac oamenii sa zambeasca, sa traiesc fiecare clipa. Cred ca 2016 va fi un an bun pe care astept sa-l descopar.

La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu