vineri, 16 iulie 2010

There will always be him

E straniu cat de puternica poate fi dragostea. La prima vedere pot spune cu uşurinţa ca dragostea e o mare prostie, o himera, o utopie. Dar aia nu e dragoste. Iubirea adevărata, dragostea adevărata , pura e incredibil de solida, poate lupta împotriva oricărui lucru, poate vindeca si rănile cele mai adânci si poate ierta si cea mai mare trădare. Pentru ca iubeşti acea persoana. Niciodată nu mi-a plăcut expresia pana când moartea ne va desparţi deoarece consider ca dragostea poate depăşi aceasta bariera cu uşurinţa. Poate acum ceva vreme începusem sa mă îndoiesc ca o poate face insa acum ştiu si vad ca dragostea e capabila sa dăinuiască chiar daca sufletul pereche iţi e furat.
Pentru mine dragostea e mult mai puternica, pentru mine dragostea a reprezentat forţa de a supravieţui zi de zi. Doar ca sa-l iubesc pe el. Acum după doi ani de când dragostea vieţii mele mi-a fost luata cu brutalitate inima mea inca si-l doreşte cu disperare. Dragostea mea pentru bărbatul nu perfect dar absolut extraordinar e indestructibila. A suferit multe lovituri, a fost pusa de multe ori la îndoiala, a fost capabila sa ierte trădarea si a renăscut mai puternica. Dar pe langa binecuvântarea dragostei pe care o simţi inradacinata in suflet pentru totdeauna vine si momentul in care simţi ca-ti arde sufletul. Pentru ca nu poţi sa o impartasesti sau daca o impartasesti o faci in fata unei fotografi, a unui mormânt gol. Si cu cat trece si mai mult timp cu atât doare mai mult. Pentru ca iubeşti. Pentru ca e pentru totdeauna.

2 comentarii:

  1. Cuvintele tale imi mangaie sufletul.
    L-am pierdut in urma cu 5 saptamani si 3 zile. Doare si mi-e dor

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Angie , imi pare foarte rau pentru pierderea ta, din pacate stiu cum se simte. Daca simti nevoia sa vorbesti cu cineva care a trecut prin aceeasi experienta si iti poate oferi si un sfat specializat (sunt psihoterapeut in formare) imi poti scrie la surdu_anca@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere