joi, 26 mai 2011

Pulbere de stele


Privesc si rad. Inchid ochii si ascult. Respir adanc si simt fericire in fiecare parte a corpului.
E tarziu in noapte, stau in balcon si privesc cerul. Desenez forme si decupez norii. O stea parca imi face cu ochiul. Zambesc si imi zambeste inapoi. Un avion traverseaza cerul si ma surprind ca tes povesti despre pasagerii lui. Imi pun dorinte ca atunci cand eram fetita.
Privesc in jur si e liniste. Spionez cum o pisicuta neagra trece alene cu un aer misterios si se ascunde in subsolul unui bloc. Aud cum niste motociclete torc in departare si inima imi tresalta usor. Culmea e ca nu aud masinile ce trec pe strada. E liniste…si pace. Ma relaxaez si ma las sa zbor din nou. Ma mangaie vantul usor pe fata si surad imaginandu-mi ca e mana unui om. Um om iubit, un om de care-mi este dor. Ma imbata noaptea cu frumusetea ei si ma face sa am simt bogata. E plina de promisiuni, prea plina de amintiri si datatoare de speranta. Ma las furata si ma trezesc acolo unde inima ma poarta. Fur un sarut, imbratisez o data si plec grabita sa nu ma desconspire zorii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu