miercuri, 21 ianuarie 2015

Provocare acceptata!




Orice nou inceput aduce cu sine nerabdare, nesiguranta si temeri. Cred ca cele mai frumoase schimbari din viata mea au fost cele care mi-au produs  o stare ridicata de anxietate si senzatia ca din acel moment nimic nu va mai fi la fel. Acelasi lucru il simt si acum cand voi incepe un nou proiect profesional. E un inceput de drum, o noua ocazie sa invat si sa ma indrept spre noi orizonturi.

Despre 2015 s-a emis ipoteza ca ar fi anul schimbarilor, asa ca eu il imbratisez cu speranta ca toate schimbarile care se vor produce sunt modul in care universul imi transmite ca sunt intr-un proces permanent de imbunatatire si dezvoltare. De asemenea, se zice ca atunci cand drumul tau pare sa conduca spre nicaieri, este bine sa ai o schimbare de directie.

Gandindu-ma putin la alegerile din ultimii ani, imi dau seama ca este crucial sa iesi din zona de comfort. Poate ceea ce pare o alegere gresita la un moment dat, iti va demonstra peste ceva timp ca a fost exact experienta de care aveai nevoie. Uneori poate pierdem intr-o directie dar castigam in alta. Poti avea impresia ca ai pierdut o oportunitate in plan profesional dar sa constati ca ai castigat prieteni cu care poti impartasi bucurii si tristeti. Am invatat sa ma incred in instinct, in apararea principiilor de viata si in faptul ca intotdeauna se va deschide o usa atunci cand o alta se inchide.

Stiu ca multi dintre cunoscutii si prietenii mei isi doresc o schimbare intr-un aspect sau altul al vietii lor. Vorbind cu acesti oameni mi-am dat seama ca intr-un final cu totii ne dorim acelasi lucru – un mai bine – chiar daca asta implica riscuri, schimbari majore, decizii radicale. Uneori nu apare nicio oportunitate pana cand nu inchidem un capitol al vietii noastre si suntem pregatiti sa scriem un altul.

“Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall.”
― Ray Bradbury

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu