duminică, 24 iulie 2011

Printre amintiri


Ma plimb prin camerele casei sufletului meu. Tresar la vederea fiecarei amintiri pe care o zaresc in camera a carei usa o deschid. Vad cum o fata sare in bratele celui mai bun prieten in luna decembrie si se bucura de revedere in timp ce zapada li se aseaza in par. Zambesc stand tacuti privind noaptea si el o trage de par in joaca. Deschid ochii larg cand intru in incaperea ce ma arunca in varful unui munte, langa un foc de tabara imens si intind mainile sa prind stelele. Oftez adanc cand privesc focul jucand in fata ochilor mei si simt liniste si pace. Rad din suflet cand ma intalnesc cu amintirile haioase cand sunt cu familia si prietenii mei. Simt fluturi in stomac cand zaresc imaginea unui cuplu la prima intalnire si ma asez sa-i privesc visatoare.

Ma plimb alene si deschid pe rand usi ce ma trimit inapoi in timp. In dreptul unora mai vechi ezit sa intru, in altele mai dureroase nu intru deloc si in altele raman in prag ca sa nu ma mai afecteze atat de tare. Unele incaperi sunt galagioase, altele tacute si ce nu doresc a fi vizitate acum. Amintirile vechi se afla la mansarda, cele recente, din ultimii ani, se afla la primul etaj si prezentul se afla la parter de unde pot iesi pe terasa ce da spre viitor.

Azi m-am plimbat doar prin camerele de la etajul unu. Am reordonat sertarele si am sters praful. Se vad altfel lucrurile cand totul e ordonat si curatat. Nu mai raman pete intunecate si colturi murdare. Privesc inspre mansarda ce e tacuta momentan. Am urcat si acolo putin mai devreme. Am aerisit incaperile si am dat la o parte draperiile ca sa intre lumina. N-am stat prea mult fiind chemata de agitatia de la etaj.

Acum toate parca s-au linistit, e in sfarsit pace si pot cobori la parter sa savurez un pahar de vin….Si poate o sa ies si pe terasa putin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu