miercuri, 26 ianuarie 2011

Despre viata...asa cum e ea


De foarte multe ori ma surprind visand la o alta viata, o viata total diferita de cea pe care o traiesc. Ba chiar mai mult, simt ca am trait-o deja. Acum cateva zile am auzit urmatoarea fraza „ as vrea sa-mi retraiesc viata” Si primul gand a fost de ce mi-as dori asta? Raspunsul era bineinteles „pentru a corecta greselile trecutului” dar cumva daca e sa ne luam dupa o teorie indiana greselile alea nu au fost cumva facute pt ca erau singurul lucru care-l puteam face in acel moment? Cu siguranta nu, cred ca toti am vrea sa incercam sa schimbam anumite lucruri din viata noastra si nu ne putem retine sa ne intrebam ce ar fi fost daca…?
Ei bine in cazul meu cred ca totul ar fi fost diferit daca as fi… cred ca si un singur lucru daca l-as fi facut diferit ar fi schimbat cursul a tot ce viata mea a devenit. Nu-mi regret viata avuta dar consider ca ma puteam lipsi cu usurinta de unele momente si perioade dar mai ales de anumite persoane. Si totusi de la momentul in care lumea mea a explodat in o mie de cioburi si particule de praf pana in prezent am trait mai mult decat am facut-o vreodata inainte. Nu conteaza ca am fost fortata sa traiesc efectiv pentru supravietuire, ca am pierdut bucati de suflet, ca a trebuit sa-mi vindec sufletul de nenumarate ori. Pentru ca am trait, pentru ca am rupt barierele care ma limitau, ca am sfaramat cusca aurita in care eram tinuta si ca am simtit fiecare senzatie in corpul meu. Am plans, am zambit, am urat, am iertat, am pierdut si am castigat, am fost imbratisata, am fost indepartata, dar niciodata n-am renuntat. Am trait. Traiesc…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu