sâmbătă, 11 iunie 2011

Cuvinte care vindeca


Stiu ca se apropie ziua. Ziua de “adio”
Si stiu c-ai sa mergi la el. Va sta sfidator in fata ta, in timp ce tu ai lacrimi in ochi.
Suferinta te va izbi frontal si va musca din tine
Fii brava, tu, si tine-ti fruntea sus si las-o sa ia ce vrea din tine
N-o infrunta, stai nemiscata, furtuna vine si pleaca
Va lua din tine ca un vultur si va fugi mai departe
De te vei simti ciobita, ravasita, nu plange
Ci intoarce-te martira la mine
Si pune-ti capul pe umarul meu in timp ce-ti cant un cantec de leagan
Si-ti voi croseta din sufletul meu aripi de speranta
Voi pune pe fruntea ta asudata buzele mele reci
Intocmai cum fac mamele cu copiii lor cand sunt bolnaviori sau speriati
Si te voi strange la pieptul meu
Si-ti voi dona o bataie de inima ca pulsul tau sa redevina regulat
Si…te voi lua de mana si te voi invata din nou
Ce e apusul si soarele si cerul.


* Scrisa pentru sufletul meu de cel mai iubit spiridus Danuta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu