sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Invitatie la dans...


Bine, am sa dansez cu tine, desi n-am mai facut-o de mult, sau cel putin nu in doi. Am ruginit putin si nu ma misc in sincron. Ai rabdare iubitule, promit sa-mi reamintesc pasii si sa ma las purtata de ritm. O sa te rog doar sa ma conduci si sa fi ferm in miscari, nesiguranta ma sperie si gresesc pasii. Ametesc repede atunci cand ma rotesc asa ca te rog sa nu ma scapi din brate si sa ma prinzi daca o sa ma impiedic. Deja imi reamintesc muzica, cunosc melodia asta veche de cand timpul. Obisnuiam sa dansez atat de bine incat puteam sa le dau si altora lectii de dans. Stiu sa inventez nenumarate combinatii de pasi si ma adaptez ritmului dar o sa am nevoie de tine sa ma completezi si sa imi sustii miscarea. Imi plac mainile tale ce ma tin aproape, ferm, si ma poarta usor printre ceilalti dansatori. Ma alinti si imi soptesti cuvinte dulci iar zambetul tau e singurul reper atunci cand ametesc si nu mai vad nimic altceva in marea de oameni. Arata-mi pasii pe care nu-i stiu si invata-i pe ai mei astfel o sa avem propriul dans stiut doar de noi. Mi-am reamintit totul cu tine, chiar si primele notiuni le-am reinvatat. A fost ca si cum as fi invatat sa merg din nou.

E ciudat cand se trezesc atatea simturi pe care am si uitat ca le am. “Draga mea o sa dansam la nesfarsit...”, asa mi-ai spus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu