joi, 9 februarie 2012

I`ll show YOU how great I am !


Stiu ca nu mi-ati dat nicio sansa in lupta asta. Stiu ca v-ati adunat doar sa ma vedeti cazand. L-ati ales totusi bine, pe cel mai mare, cel mai urat si cel mai puternic pentru a ma umili. M-ati aruncat in cusca si ati ras aratandu-ma cu degetul. Ati vrut sa ma tarasc la picioarele voastre si sa va dau dreptate, sa neg credintele proprii si sa imi reneg forta. Niciodata n-ati stiut ca ursitoarele au spus ca eu o sa fiu speciala, ca eu voi straluci cand intunericul ma va cuprinde, ca voi renaste imediat ce voi arde in intregime, ca am forta a zece persoane calite in iad. Ati fost totusi suficient de lasi sa nu intrati niciunul in cusca cu mine, doar cativa suficient de infatuati au intrat pe usa...dar n-au mai iesit decat inconstienti. Puteam sa le iau viata, dar forta mea nu vine din suflete putrede. In schimb v-ati asigurat ca o sa fiu lovita de destul de multe ori incat sa sangerez de moarte sub cerul instelat de mai. Puteam sa renunt si sa fiu folosita in continuare in luptele voastre cu alte victime precum un caine momeala in luptele cu pitbuli. M-am ridicat razand si cu picioare tremurande, O sa va arat cat de buna sunt ! O sa va arat cat de puternica sunt! O sa va arat cat de atroce sunt! ...publicul a fost in delir la mica bufoniada. Ati ras si voi, am ras si eu cu ochii sclipind a nebunie. Primul pumn ati crezut ca a fost noroc, dar cand mi-am trimis adversarul la pamant agonizand si bolborosindu-si sfarsitul ati amutit. V-ati linistit ca eram totusi in cusca voastra, acum aveati propria fiara gata sa mai sfasie cativa cobai. Dar siguranta s-a risipit din nou cand mi-au crescut aripi si am indoit barele de otel. Nici nu m-am obosit sa va iau urma. Dar gata jocul s-a sfarsit Undeva dincolo de linia nebuniei si a disperarii am devenit o alta persoana care nu va mai pleca niciodata capul. Nimeni nu ma poate incatusa nimeni nu ma poate judeca, nimeni nu imi poate lua lumina din suflet. M-am eliberat de teama si am cunoscut puterea dincolo de limite. Pentru ca EU am fost mai buna decat voi toti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu