luni, 6 februarie 2012

Scrisoare catre tine


...si stiu ca ai sa pleci la fel de brusc precum ai aparut. Au mai fost si altii care credeam ca au venit pentru totdeauna. Nu ma imbat cu iluzii si nici cu asteptari care sa ma poarte la cer si apoi sa ma zdrobesc de pamant. O sa ma bucur de momentul asta in bratele tale , atat de perfect, pentru ca stiu ca maine dimineata pana si amintirea lui se va fi risipit in sufletul tau. Nu te condamn si nici nu vreau sa stai langa mine cu forta. Nu port prizonieri in suflet, cei pe care ii port sunt liberi sa alerge departe de mine si poate unii chiar se intorc din cand in cand, iar altii raman in preajma. Esti liber sa fi oricare dintre ei, eu nu fac diferente si nici nu iubesc mai putin. Mi-ai scris pe trup cuvinte de dragoste si ai trasat labirinturi, numai de tine stiute cu mangaierile tale divine, mi-ai dat aripi de inger sa pot zbura si m-am nascut din nou. Ai luat doua zile si le-ai presarat cu praf de aur si magie iar zapada ne-a acoperit urmele pentru ca lumea sa nu dea buzna in universul nostru. Azi-noapte in timp ce tu dormeai mi-am rupt o bucatica de suflet si am ascuns-o in incapere pentru ca o parte din noi sa nu plece niciodata de acolo. Iar daca ai sa revii sa auzi batai de inima si rasete in incapere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu