luni, 6 februarie 2012

Risc!


Sa lasi pe cineva sa intre in viata ta e intotdeauna un risc. Riscul de a-ți fi inselate asteptarile, riscul de a te indragosti prea repede, riscul de a nu ti se raspunde la fel, riscul de a fi ranit, riscul de a cunoste pentru o scurta perioada fericirea pentru ca apoi sa-ti fie luata din nou. Totul presupune risc...Si eu nu stiu daca imi pot permite un astfel de risc, desi e cam tarziu acum cand deja mi l-am asumat. Si nu pot face nimic sa ma opun. Ma impotrivesc fluturilor din stomac si ma lupt cu bataile repezi ale inimii mele. O simt cum creste in dimensiuni si ma tem ca se va sparge. Ma tem pentru ea si ma tem pentru mine...am cazut de prea multe ori si mi s-a frant de prea multe ori sufletul. Ma tem ca n-am cum sa-l retin sa nu-si ia zborul dupa o himera. Imi scapa printre degete si se avanta si mai sus de fiecare data cand zambesc visatoare. Recunosc , sa las garda jos ma sperie. Am pus mereu paravane de sticla groasa intre mine si lume pentru ca nimic din ceea ce vad sa nu ma atinga, pentru ca nimic sa nu ma mai raneasca. Dar totodata m-au tinut departe si de tot ce m-ar fi putut face fericita. E un risc inevitabil, cei care te pot atinge te pot rani sau te pot vindeca si cei care te pot ajunge te pot iubi sau te pot parasi. Si totusi nu pot minti, faptul ca simt, ca mi-au cazut toate scuturile si paravanele si sufletul mi-a fost atins de mana unui om. Am curajul sa recunosc dar mi-e prea frica sa pasesc in afara sanctuarului meu. Din contra ma uit in jur si caut material cu care sa lipesc crapatura zidului meu protector. Si simt ca nu reusesc sa lipesc destul de repede si ca ma invadeaza si mai multa caldura. Imi vine sa tip, sa fug si sa plang de neputinta, neputinta de a ma lasa iubita, neputinta de a-mi asuma riscuri, neputinta de a face fata altor dezamagiri.


See, I think you're scared. You put up a big glass wall to keep from getting hurt. But it also keeps you from getting touched. It's a risk, isn't it, Jenny? At least I had the guts to admit what I felt. Someday you're gonna have to come up with the courage to admit you care.( Love Story)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu