sâmbătă, 12 martie 2011

O sa mai pot sa zbor?


Simt cum incet si timid sufletul meu se trezeste din nou la viata dupa iarna grea ce l-a tinut inghetat si amortit sub stratul gros de gheata. Ii simt energia si dorinta de a-si intinde aripile si de a se avanta cat mai sus pe cer facand tumbe si de a-si testa puterea aripilor care au stat prea mult timp amortite. Si stau si il privesc cum ma roaga sa-l eliberez din cusca, cum tanjeste sa zboare in cautarea altui suflet la fel de dornic de zbor. Dar mi-e mult prea teama sa-l las sa plece, sa-l las din nou liber si sa se intoarca cu aripile frante si rani mult prea greu de vindecat. Nu pot sa-l vindec la nesfarsit dar nici nu-l pot intemnita pentru vecie. Si ii simt tristetea si singuratatea si suferinta lui e si a mea, si ne intemnitam reciproc in lumea noastra uitata. Dar imi doresc, cu disperare chiar, ca el sa zboare din nou, sa fie liber si oamenii sa-I vada frumusetea renascuta. Sa se bucure de compania altui suflet la fel de frumos , sa straluceasca ca un Luceafar pe cer si sa-mi zambeasca angelic luminandu-mi fiecare parte a fiintei mele. Simt ca a venit timpul nostru sa stralucim din nou, sa le aratam celorlalti ca s-au inselat, ca am supravietuit caderii din Rai si ca Iadul n-a reusit sa ne infranga. Si totusi…as vrea sa stiu ca sufletul mi se va reintregi, as vrea sa stiu ca cealalta bucata de suflet se va intoarce candva inapoi la mine, ca piesele sufletului se vor potrivi din nou perfect impreuna….chiar daca vor fi alte piese noi, chiar daca vor fi piesele unui alt suflet la fel de frumos ca al meu. Momentan visam, trup si suflet, la aceleasi lucruri care sa ne propulseze mai departe in viitor, un viitor pe care mi-l doresc cu ardoare si pe care cumva simt ca deja il am. Un viitor regasit, reinviat, recastigat. Un viitor la care visez dintotdeauna dar pe care nu simteam ca il voi mai putea vreodata atinge. Dar stiu ca acum a sosit timpul sa risc din nou, sa intind aripile si sa testez din nou puterea dobandita atat de greu.
O sa incerc sa zbor din nou….chiar daca cad, chiar daca mor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu