vineri, 18 martie 2011

Viata in culori


Voi adormi si ma voi trezi din nou ca in fiecare zi uitandu-ma la harta viselor mele. Cum arata aceasta harta? E frumoasa, alcatuita din lucruri ce ma reprezinta, pe care mi le doresc si de care am nevoie.
E colorata, in culori calde si linistitoare. Contine albastru, albastra e rochia clientei mele asezata comfortabil pe canapeaua din cabinet, albastru e cerul ce-l pot vedea prin fereastra larga a apartamentului meu si cerul senin de acasa. Albastra e apa lacului din locul unde vreau sa ajung si apa ce se reflecta in ochii lui. Exista galben si portocaliu, ca apusul soarelui de pe plaja sau ca luminile aprinse din casa noastra mare si plina de oameni. Auriu precum cheia mea imaginara ce ma va conduce spre success.
Exista negru, lucios, metallic si puternic precum culoarea masinii mele sport sau negrul parului sau. De fapt amandoi suntem personaje negre, dar nu de doliu si nici de renuntare ci invaluite in mister. Dar exista si rosu. Rosul rochiei mele si al lampilor de la masa unde stau cu prietenii mei dragi. Exista alb si gri, burgundy si maro. Si crem. Culori pasnice, linistitoare, culori de pamant ce imblanzesc duritatea negrului si focul rosului si portocaliului. Si nu in ultimul rand verde, verdele copacilor, verdele culmilor impadurite. Toate aceste culori creaza un Univers, Universul meu pe care mi-l doresc, pe care mi-l creez. Si vreau sa am din fiecare in parte; si alb si negru si galben si albastru si poate…si putin roz

2 comentarii: