miercuri, 9 martie 2011

Schimbari



Traiesc o viata diferita de tot ce am trait pana acum. O viata compusa din atat de multi oameni, fiecare deosebit in felul lui si atatea lucruri atat de diferite dar care ma caracterizeaza. Traiesc o viata frumoasa, o viata care imi aduce nenumarate satisfactii si imi demonstreaza permanent ca poate fi mai buna, mai surprinzatoare cu fiecare clipa si ca poate oferi infinit de multe bucurii. Au intervenit permanent schimbari, schimbari radicale , unele dureroase poate la timpul respectiv, rupturi, pierderi dar au aparut si noi persoane gata sa fie langa mine, reusite, satisfactii, bucurii, noi interese si activitati. Si urmeaza sa se produca in continuare schimbari radicale dar care nu ma sperie. Sunt schimbari firesti, schimbari pe care mi le doresc, pe care viata mea le asteapta de multa vreme si de care are nevoie. Sunt un alt om, un om schimbat, o fetita transformata in femeie, o femeie puternica, independenta, hotarata. Am luat tot ceea ce viata mi-a oferit indiferent daca a fost bun sau rau si l-am transformat in ceva care sa ma faca un om mai bun, o persoana mai puternica si care la final sa poate spune : „sunt mandra de viata mea, de cum am trait-o, de ceea ce am facut si de felul cum am influentat vietile altor persoane”. Imi iubesc viata! Ma las inconjurata de tot ceea ce am, tot ceea ce sunt si ceea ce reprezint si traiesc in Universul meu magic construit cu multa grija si ma bucur de fiecare parte si dansam un dans echilibrat, armonios, uneori pasional alteori lent pe o muzica trista dar care ne apropie si ne face sa ne sustinem reciproc.
Asta e viata mea in momentul asta, pasesc incet si sigur intr-o noua etapa a maturitatii, a renasterii si transformarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu