vineri, 18 februarie 2011

Azi am avut viitorul!


A fost din nou furtuna. Furtuna din suflet s-a dezlantuit dupa ce mult timp am crezut ca pot sa o inchid undeva in vreo camaruta uitata. Dar acum a trecut si chiar daca a rascolit totul in calea ei m-a facut sa ma stabilizez si mai mult, sa cred mai mult in mine si sa nu ma mai clatin la prima adiere de vant. Am invatat sa spun eu sunt mai buna, am invatat sa spun eu pot, eu merit, dar mai ales eu vreau si voi obtine. Azi, am simtit pace, azi a fost senin in sufletul meu, azi, mi-am vazut viitorul. Stiu ca, asa cum spunea un om drag mie, sunt pe strada cea buna, stiu ca ma indrept inspre ceva bun, inspre ceva maret, inspre a deveni ceva absolut minunat. Si mai stiu ca nu sunt singura, ca exista cateva persoane minunate care imi sunt alaturi, pe care le iubesc si fara de care n-as fi putut sa realizez absolut nimic. Stiu ca am toate atributele si calitatea sufleteasca necesara de a face parte din viata oricarui om doritor sa ma aiba in viata lui. Eu sunt in miscare permanenta, ma dezvolt, cresc, ma imbunatatesc si ma reinventez constant. Am micul meu univers absolut minunat, alcatuit din lucruri atat de frumoase care ma insotesc in transformarea mea personala. Sunt recunoscatoare pentru fiecare lucru din viata mea si ofer absolut tot ce eu as astepta sa primesc. Poate maine va fi din nou furtuna sau poate va fi doar soare dar stiu ca azi am avut liniste, azi am avut viitorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu