marți, 15 februarie 2011

My Mystery Man


Sunt indragostita. Da, indragostita nebuneste de un barbat misterios, un barbat despre care stiu foarte putine dar care ma fascineaza de fiecare data cand il intalnesc. Cine este barbatul meu misterios? N-as putea spune. Tot ce stiu e ca ma atrage ca un magnet si ma pierd de fiecare data in ochii lui hipnotici. E un inger intunecat de o frumusete nepamanteana si alura diavoleasca irezistibila. E un barbat puternic, pasional, cu temperament fierbinte. Un barbat plin de viata si forta curgand prin corpul tanar si nestapanit care isi lasa marca peste tot pe unde trece. E cel ce ma face sa simt ca traiesc, cel care cu o simpla privire imi scaneaza sufletul, e cel care ma are, cel pe care il doresc. Cel care ma face sa ma simt cea mai frumoasa femeie, cel care ma face sa uit si ma electrizeaza cu fiecare atingere. Cel care in mod normal ar trebui sa-mi fie interzis. Privind in ochii aia hipnotici ma pierd de fiecare data. Simt cum sunt inghitita de magia lor, de marea aia intunecata. Trasaturile fine ale fetei sale sunt ferme si maxilarul bine definit. Imi trec degetele prin parul matasos si scurt, ii sarut fruntea cu piele catifelata, mangai gatul puternic si ii simt umerii lati de barbat tanar ce vibreaza de forta. Prin bluza moale de bumbac ii simt pieptul puternic, piept la care imi place sa ma cuibaresc si imi pun mainile in jurul mijlocului ingust si musculos. Imi lipesc corpul de al lui si simt cum mainile sale cu o piele incredibil de fina imi mangaie fata, ii observ fascinata forta care o emana, masculinitatea dar si delicatetea incheieturilor fine. Observ cum cureaua de piele scumpa a ceasului sau ii inconjoara incheietura mainii sale stangi. Privesc pandantivul cu snur de piele ce-i mangaie gatul puternic. Sunt hipnotizata de barbatul asta misterios, atat de fin dar atat de puternic, atat de complicat si simplu totodata, atat de bun si de bland dar extrem de hotarat si ambitios. Simt cum ma pierd din ce in ce mai mult de fiecare data cand il vad. Simt cum ma indragostesc din ce in ce mai mult de barbatul meu misterios.
Si nu ma pot opune. Am fost hipnotizata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu