marți, 22 februarie 2011

Momente furate. Clipe. Vise


Am adormit si am avut un vis frumos. Te-am visat pe tine, am visat cum ne cautam reciproc, aproape speriati ca nu ne vom regasi in locul deja stiut. Dar ne-am gasit si ti-am sarit in brate. A fost ca si cum n-ar fi trecut atata timp, ca si cum cu o noapte inainte as fi dormit in bratele tale.
A fost un vis frumos, real si magic in acelasi timp. Emotii, euforie, tu si eu. Dar m-am trezit si nu esti langa mine, nu-ti simt bratele in jurul meu, nu imi spui “hai sa mai dormim”, nu primesc zambetul de buna dimineata si nici nu furi saruturi.
A fost doar un vis…dar stai…de ce am adormit pe canapea? Si de ce sunt imbracata? Si parul meu are parfumul tau si iti simt atingerea pe piele. N-a fost un vis. Ai fost cu mine. Dar de ce-ai plecat? De ce pleci mereu?
N-a fost un vis, a fost doar o noapte…doar nopti in care pot sa te am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu