luni, 28 februarie 2011

Forta


Incep o alta etapa. O etapa plina de forta, o etapa in care sunt guvernata de hotarare si ambitite. Simt cum imi curge frenetic prin vene forta, forta bruta si nestapanita de a-mi schimba viata, de a rupe barierele, de a sfarama tot ceea ce imi poate sta in cale. Simt hotarare si ambitie in fiecare fibra a corpului meu. Mi-am reamintit cine sunt si din ce sunt facuta. Sunt alcatuita din cele mai frumoase calitati pe care Universul mi le putea da, sunt produsul oamenilor care sunt sau care au fost prezenti in viata mea. In fiecare parte a corpului meu exista bucati din sufletele lor. Exista forta, exista frumusete, exista integritate, exista dragoste. Sunt un produs minunat al unor oameni absolut magnifici. Azi, acum simt ca lumea imi apartine. Acum, am absolut totul in mainile mele. Mi-am invins teama, am recapatat controlul si pot din nou sa ma avant in viata. Am forte noi care ma ajuta sa ating noi orizonturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu